کمتر از یک ماه پس از خروج این شرکت از تجارت تلویزیون های پلاسما، پاناسونیک به نمایشگاه تجاری لوازم الکترونیکی مصرفی لاس وگاس آمد تا درباره انبوهی از محصولات جدید صحبت کند. اما از قضا، قوی‌ترین پیامی که این شرکت در طول رویداد مطبوعاتی خود در بزرگترین کارخانه تولید گجت‌های مصرفی جهان ارسال کرد، در مورد تجارت مصرف‌کننده‌اش نبود، بلکه در مورد نحوه استفاده شرکت از فناوری و نوآوری‌های خود برای ساخت محصولات برای شرکت بود.

 

 

، رنس پوهلر، رئیس شرکت ارتباطات سیستمی سونی2022  پاناسونیک آمریکای شمالی، در مورد اینکه چگونه این شرکت قصد دارد از دوربین و فناوری نمایشگر 4خود برای رفع نیازهای تجاری در انواع صنایع، از جمله خودروسازی، هوانوردی و حتی خدمات سریع استفاده کند، صحبت کرد. رستوران ها.

او گفت: "در حالی که بسیاری از مردم بر روی 4برای مصرف کننده تمرکز می کنند، ما بر ارائه آن به جامعه تجاری متمرکز شده ایم." و ما گسترده ترین راه حل های 4را برای شرکت ارائه خواهیم داد.

 

 

 

او گفت که فناوری نمایشگر 4برای موزه‌ها یا گالری‌هایی که به نمایش تصویر واضح نیاز است، عالی است. و او در مورد مشارکت تازه اعلام شده این شرکت با چرچیل داونز پیست baneh  مسابقه، خانه دربی کنتاکی، برای نصب یک "Big Board" جدید 4در محوطه پیست مسابقه مشهور صحبت کرد. تخته ویدئویی فضای باز با عرض 171 فوت و 90 فوت ارتفاع 80 فوت بالاتر از سطح زمین قرار می گیرد و به تماشاگران مسابقه دید واضحی از تکرار، شانس شرط بندی و نتایج مسابقه می دهد.

 

 

او Toughpad 20 اینچی با صفحه نمایش 4را به نمایش گذاشت که به زودی وارد بازار می شود. و او یک تبلت جدید 7 اینچی مقاوم Toughpad را معرفی کرد که پاناسونیک آن را Toughpad FZ-M1 می نامد. این تبلت نازک 7 اینچی دارای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز 8.1 پرو است و با پردازنده پیشرفته اینتل عرضه خواهد شد. تمام مشخصات ناهموار معمولی را برآورده می کند و در دماهای بالا یا پایین کار می کند. این تبلت همچنین در برابر ضربه و سقوط مقاوم است، که پولر با پرتاب تبلت از روی صحنه در طول رویداد مطبوعاتی نشان داد.

 

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/year_built-2022

 

علاوه بر تلویزیون‌های جدید، این شرکت همچنین چند دوربین جمع‌وجور Lumix، یکی با GPS و فناوری ارتباطات میدان نزدیک، هدفون، یک سیستم استریو جمع‌وجور که از استاندارد AllPlay کوالکام پشتیبانی می‌کند، یک سیستم سینمای خانگی قابل نصب روی دیوار و برخی رابط‌ها معرفی کرد. به روز رسانی برای تلویزیون های هوشمند خود.