سامسونگ با قابلیت جدید Soccer Mode در تلویزیون‌های پرچم‌دار که به طور خودکار لحظات کلیدی بازی را ضبط می‌کند، به طرفداران فوتبال، گزینه‌های پخش بی‌نظیر را زمانی که آنها در جام جهانی امسال تنظیم می‌کنند، وعده می‌دهد.

 

 

این ویژگی منحصر به فرد در  مانیتور 27 اینچ شیائومی راه اندازی طیف تلویزیون های سامسونگ در سال 2014 در سیدنی اعلام شد و قرار است به موقع برای جام جهانی فوتبال 2014 عرضه شود. همچنین به خوبی با اعلام این که سامسونگ به عنوان حامی رسمی پخش SBS مسابقه ثبت نام کرده است، ارتباط خوبی دارد.

 

 

رایت گفت: «این یک فناوری فوق‌العاده  baneh.com هوشمند است. "موتور پردازش، اکشن های بازی را تجزیه و تحلیل می کند، توجه ویژه ای به مفسران و تابلوی امتیاز دارد، و به طور خودکار نکات کلیدی را ضبط می کند تا بتوانید به عقب برگردید و دوباره آنها را تماشا کنید."

 

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/shopby/n_hdr-yes

رایت این ویژگی را به‌عنوان «واقعاً برای طرفداران فوتبال استرالیایی مرتبط» فروخت، به لطف زمان‌های بازی آخر شب که می‌توانست بینندگان را به خواب ببرد و لحظات کلیدی بازی را از دست بدهد.

اما این فقط طرفداران فوتبال نیستند که می توانند انتظار این ویژگی را داشته باشند - رایت تأیید کرد که سامسونگ در حال کار بر روی یک حالت ورزشی برای "فاجعه غم انگیز" است که به طور خاص برای ورزش های استرالیا از جمله AFL طراحی خواهد شد.