اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می‌کنید یا فقط برای اتاق دوم به تلویزیون نیاز دارید ، این DV 19DV713B 19 اینچی از توشیبا، به‌ویژه با پخش‌کننده DVD یکپارچه‌اش، واقعاً فضا را ذخیره می‌کند. قیمت آن در حدود 200 پوند است، همچنین بسیار مقرون به صرفه است، اما آیا کیفیت تصویر خوبی ارائه می دهد؟

تلویزیون تقریباً به طور کامل به رنگ مشکی براق با یک جلوه خال‌خالی نقره‌ای در پایین قاب به کار رفته است. طراحی منحنی آن برای چشم بسیار دلپذیر است، اما در 76 میلی متر بسیار عمیق است -- در واقع، ما مجموعه های باریک 55 اینچی را دیده ایم.

 

از آنجایی که وقتی آن را از جعبه بیرون می آورید پایه از قبل وصل شده است، برای قرار دادن آن در کنار هم نیازی نیست که با پیچ در اطراف بچرخید. اگر بخواهید آن را به دیوار آویزان کنید، پایه را می توان جدا کرد -- دارای سوراخ های نصب استاندارد Vesa است بنابراین با هر پایه دیواری استاندارد کار می کند.

 

تنظیم تلویزیون بسیار ساده است. اولین باری که آن را روشن می کنید، یک جادوگر روی صفحه شما را در فرآیند تنظیم کانال راهنمایی می کند. پس از تکمیل، متوجه خواهید شد که سیستم منو، اگرچه دقیقاً مملو از نمادهای گرافیکی نیست، به طور معقولی چیده شده است و به راحتی می توانید راه خود را پیدا کنید. همچنین تنظیمات تصویر بسیار جامعی را ارائه می دهد. همراه با کنترل‌های معمول روشنایی و کنتراست، تنظیمات 75اینچ سامسونگ  مدیریت رنگ سه بعدی را ارائه می‌دهد که در صفحه‌نمایش کوچکی مانند این امری نادر است. منو همچنین کنترل زیادی روی صدای مجموعه می دهد. کنترل‌های تربل و باس توسط یک محدودکننده صدا به یکدیگر متصل می‌شوند، که ممکن است در کانال‌هایی که هنوز فکر می‌کنند افزایش صدا در طول تبلیغات قابل قبول است، مفید باشد.

 

راهنمای برنامه الکترونیکی مجموعه (EPG) چندان چشمگیر نیست. از طرح سنتی آجر در دیوار استفاده می کند، اما استفاده از آن بسیار کند به نظر می رسد. وقتی بین کانال‌ها در EPG حرکت می‌کنید، تلویزیون به‌طور خودکار به آن کانال سوئیچ می‌کند، بنابراین نمی‌توانید در حالی که نمایش فعلی نمایش داده می‌شود، آنچه را که می‌آید مرور کنید. این یک محدودیت بسیار آزاردهنده است و اخیراً در مجموعه‌های دیگر توشیبا دیده‌ایم . مشکل دیگر این است که این مجموعه برای تغییر کانال بسیار کند است، گاهی اوقات تا 6 ثانیه طول می کشد تا به کانال مجاور تبدیل شود که بعد از مدتی روی اعصاب رنده می شود.

 

با توجه به اندازه کوچک تلویزیون، در واقع از مجموعه خوبی از پورت ها، از جمله دو سوکت HDMI، مجموعه ای از ورودی های کامپوننت، سوکت اسکارت و کانکتور کامپوزیت برخوردار است. همچنین یک پورت USB در سمت چپ در زیر دستگاه پخش DVD وجود دارد. این می تواند برای مشاهده عکس ها یا گوش دادن به فایل های MP3 استفاده شود، اما اگرچه تلویزیون با DivX سازگار است، نمی توان از آن برای پخش فیلم استفاده کرد. اگر می خواهید فایل های DivX را پخش کنید، باید آنها را روی سی دی یا دی وی دی رایت کنید و از طریق پخش کننده DVD آنها را پخش کنید.

 

 

19DV713B دارای یک دی وی دی پلیر یکپارچه و دارای شکاف است که در کنار نمایشگر تعبیه شده است.

پخش کننده DVD از مکانیزم بارگیری شکاف استفاده می کند و در هنگام چرخاندن دیسک ها نسبتاً بی صدا است. کیفیت پخش تقریباً در حد یک پخش کننده میان رده است و دیسک ها نسبتاً سریع بارگذاری می شوند. علاوه بر دی وی دی های ویدئویی، می تواند فایل های DivX و Xvid و عکس های JPEG و فایل های MP3 را که روی دیسک رایت شده اند نیز پخش کند.

 

این مجموعه در مورد کیفیت تصویر کار بدی انجام نمی دهد. رنگ‌های قوی و پر جنب و جوش تولید می‌کند، اگرچه تصاویر ممکن است در بعضی مواقع کمی اوج‌آمیز باشند که منجر به رنگ‌های پوستی کمی غیرطبیعی می‌شود. پردازش تصویر به خوبی در مجموعه های میان رده بزرگتر توشیبا نیست، اما می توانید استدلال کنید که در تلویزیون های کوچکی مانند این نیز کمتر مورد نیاز است. پخش‌های Freeview معمولاً بسیار واضح و نسبتاً تمیز به نظر می‌رسند. نور پس‌زمینه کمی لکه‌دار است، با این حال، و در صحنه‌های تاریک‌تر می‌توانید ببینید که لبه‌های تصویر روشن‌تر از مرکز هستند، اما این مسئله‌ای است که بسیاری از دستگاه‌های قابل حمل را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

پنل این مجموعه حداکثر رزولوشن 720p دارد. اگرچه می‌تواند تصاویری را از یک منبع 1080p مانند پخش‌کننده بلوری نشان دهد ، اما این تصاویر برای تناسب تلویزیون  با وضوح صفحه‌نمایش کوچک‌تر شده‌اند. با این وجود، محتوای 720p بسیار واضح و واضح به نظر می رسد، و در صفحه نمایشی به این کوچکی، به هر حال بعید به نظر می رسد که مزایای 1080p را ببینید.

 

وقتی صحبت از صدا به میان می‌آید، دستگاه‌های قابل حمل معمولاً آنقدرها داغ نیستند، اما در اینجا 19DV713 کاملاً شگفت‌انگیز است - در واقع قادر به تولید صدایی کامل است. دیالوگ تمیز و به خوبی متمرکز است، و حتی موسیقی با میزان بیس مناسبی برای چنین تلویزیون کوچکی به نظر می رسد.

Toshiba Regza 32LV713B 32 اینچی مطمئناً مشکلاتی دارد، از جمله EPG بی‌درخشش، اما در کل فکر می‌کنیم این تلویزیون کیفیت تصویر و صدای خوبی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌کند.

برای بودجه بد شما نمی توانید 32LV713B را به عنوان یک نگاه توصیف کنید، اما دقیقاً برای چشم ها نیز سخت نیست. در عمق 95 میلی‌متری، برای یک مجموعه 32 اینچی بسیار ضخیم است، اما رنگ مشکی براق و یک ظاهر منحنی روی قاب با توجه به استانداردهای تلویزیونی مقرون به صرفه به نظر می رسد.

 

با توجه به قیمت پایین، تعجبی ندارد که تلویزیون دارای سه درگاه HDMI به جای چهار درگاه استاندارد در اکثر محصولات میان رده است. با این وجود، شما دو سوکت Scart و همچنین مجموعه‌ای از ورودی‌های کامپوننت دریافت می‌کنید، بنابراین نباید برای اتصال تمام تجهیزات AV خود به مجموعه تلاش کنید.

 

ما تلویزیون‌های بیشتری را می‌بینیم که از تیونرهای Freeview HD استفاده می‌کنند، اما 32LV317B یکی از آنها نیست. تیونر مورد استفاده در اینجا فقط قادر به دریافت پخش با کیفیت استاندارد است. با این حال، اگر مشترک Sky یا Virgin Media هستید، این مشکل بزرگی برای شما نخواهد بود. تیونر برای پیدا کردن همه کانال‌های دیجیتال سریع بود، اما وقتی آنها را تنظیم کردند، متوجه شدیم که تنظیم بین آنها کمی کند است. از این نظر به بدی 32DV713B توشیبا نیست ، اما همچنان به طرز محسوسی کند بود.

 

راهنمای برنامه الکترونیکی (EPG) نیز خیلی خوب نیست. از طرح بندی عمودی استفاده می کند که تشخیص درگیری بین برنامه ها در کانال های مختلف را دشوار می کند. همچنین، هنگامی که بین کانال‌ها در EPG حرکت می‌کنید، تلویزیون به‌طور خودکار به آن کانال سوئیچ می‌کند، بنابراین نمی‌توانید در حالی که نمایش فعلی نمایش داده می‌شود، آنچه را که می‌آید مرور کنید. این بسیار آزاردهنده است و پیمایش EPG را کند و خسته کننده می کند.

 

 

EPG از طرح بندی عمودی استفاده می کند که تشخیص برخورد بین نمایش ها در زمان های مشابه را دشوار می کند.

قیمت مقرون به صرفه آن به این معنی است که فقدان ویژگی های اینترنت آن را شوکه نمی کند. توشیبا یک پورت USB در لبه سمت چپ اضافه کرده است. این می تواند برای مشاهده عکس ها و گوش دادن به فایل های MP3 که در کلیدهای USB یا هارد دیسک ذخیره شده اند استفاده شود. برخلاف بسیاری از مجموعه‌های رقیب، مانند مجموعه‌های LG، این تلویزیون از پخش ویدیو از طریق درگاه USB پشتیبانی نمی‌کند، بنابراین متأسفانه نمی‌توانید از آن برای تماشای مجموعه فایل‌های DivX خود استفاده کنید.

 

32LV317B از یک پنل 1080p استفاده می کند و دارای پردازش تصویر Active Vision توشیبا است، به جای سیستم Resolution+ که در تلویزیون های رده بالای این شرکت یافت می شود. آن را با یک دیسک Blu-ray خوب تغذیه کنید و خواهید دید که این مجموعه می تواند تصاویر بسیار غنی و سینمایی تولید کند. در حالی که سطوح سیاه آنقدر که شما می خواهید عمیق نیستند، با توجه به RRP پایین مجموعه هنوز هم چشمگیر هستند. سطوح سیاه به اندازه کافی عمیق نمایشگر، همراه با رنگ های روشن و طبیعی آن، به تولید تصاویر جذاب کمک می کند.

 

گفتنی است، با استفاده از پیش‌تنظیم «سینما»، متوجه شدیم که باید سطح قرمز را کمی کاهش دهیم، زیرا رنگ پوست کمی بیش از حد پخته به نظر می‌رسد. این کار به لطف کنترل های تصویر جامع تلویزیون آسان است و پس از تنظیم، در واقع رنگ پوست بسیار واقعی ایجاد می کند. ما متوجه شدیم که تکان‌هایی از اینجا و آنجا می‌خزند، و در سکانس‌های اکشن سریع با تعداد زیادی حرکت سریع، می‌توانید کمی تاری حرکت را نیز ببینید.

 

 

سطوح مشکی نسبتاً عمیق، رنگ‌های به‌طور طبیعی زنده و رنگ‌های پوست واقعی همان چیزی است که می‌توانید از صفحه نمایش 32LV317B انتظار داشته باشید.

مجموعه‌های بودجه اغلب با مواد با کیفیت استاندارد، مانند تیونر دی‌وی‌دی یا فری‌ویو، برخورد ضعیفی دارند، زیرا دستگاه‌های گران‌قیمت آن‌ها اغلب به اندازه کافی پلیس نیستند، اما عملکرد 32LV713B در این زمینه نسبتاً قوی است. تصاویر Freeview کاملا واضح به نظر می رسند، اگرچه بهتر است از ویژگی کاهش نویز مجموعه استفاده کنید تا برخی از مصنوعات مشهود در کانال های فشرده تر را پنهان کنید.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony/shopby/tv_screen_size-65_inch

ال سی دی ها معمولاً از صدای نسبتاً ناخوشایند رنج می برند، اما 32LV713B در مورد صدا خیلی بد نیست. بدون شک شاسی ضخیم تر، مهندسان توشیبا را با فضای بیشتری برای افزودن بلندگوهای قوی تر باز کرده است. در نتیجه، این مجموعه نسبت به بسیاری از رقبای خود صدای بیس‌تری تولید می‌کند که به اضافه کردن بدنه بیشتر نه تنها به کانال‌های موسیقی، بلکه به فیلم‌ها و نمایش‌های بازی کمک می‌کند.

 

Toshiba Regza 32LV713B جذاب ترین مجموعه موجود نیست و مجموعه ویژگی های آن نیز فوق العاده نیست. اما این واقعاً هدف این تلویزیون نیست. در عوض، توشیبا تصمیم گرفته است تا تلویزیونی با کیفیت تصویر و صدای خوب را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه دهد و علیرغم اهانت‌های عجیب و غریب اینجا و آنجا، موفق شده است.